Monday 23 November 2009

Two cards and rush

I'm in hurry. Since very beginning of day people r calling me but it's good- it means that something is going on :). At 11 I've 'my meeting' and I'm becoming stressed and excited- hope it goes fine :).
Yesterday I made two cards (to not to think about today ;)). First is X-mess card and secong for my sister's in law birthday. I like them bouth :D.

***

Jeg skynder meg. Siden begynnelse av dag ringer folk til meg men det er godt- det betyr at noe skjer :). Kl 11 har jeg 'møten min' og blir stresset og spent- håper det går bra :).
I går laget jeg to kort (for å tenke ikke om i dag ;)). Først er Julekort og andre er bursdagskort til svigesøstera mi. Jeg liker begge to :D.






I'm 'running' to make my selv nice ;)...

***

Jeg 'løper' nå for å pynte meg litt ;)...

3 comments:

Aleksandra said...

And...???
:-)

Drosphilla said...

Well...we must wait- they were positive but unsure. News on friday if this is what U asked about? :)
Ech waiting waiting = torture

Aleksandra said...

Yes, that's what I was asking about.
Norway = waiting.
I'm getting used to it :-)
As always-I keep fingers crossed!