Saturday 21 November 2009

Still autumn

First I want to show what I've done :) then I'll tell U what is going to happen in my life soon (or I hope for that ;)).
May be i should be prepering for X-mass now, but here is the autumn still. Earings and bracelet made of wool, glass beads and silver. I love this colours... :)

***

Først vil jeg vise hva jeg har gjort :) så jeg vill fortelle dere det hva skal skje i livet mitt snart (eller jeg håper på det ;)).
Kanskje skulle jeg forberede meg til Jul nå, men det er stadig høst her. Øredobber og et armbånd laget av ull, glass perler og sølv. Jeg er glad i disse fargene... :)









This is maybe not a big thing, but on manday I have a meeting with a person (very important ;)) and we r going to talk about practise. For me, a person who hasn't worked for 11 months, it is huge thing and of course, language challenge. Cross ur fingers!!!

***

Det er kanskje ikke en stor ting, men på mandag har jeg en avtale med en person (veldig viktig;)) og vi skal snakke om en praksisplass. Til meg, et mennenske som har ikke jobbet på 11 måneder, er det en enorm ting og selvfølgelig, språkutfordring. Kryss fingrene dine!!!

No comments: